Ga naar hoofdinhoud

Zeeman lanceert twee verschillende sneakers in luxe en goedkope variant

Zeeman brengt voor een campagne een dure en goedkoper sneaker op de markt. Door het ontwerpen van twee modellen, doet de textielketen onderzoek naar de hoge prijzen van sportschoenen.

Het duurdere model is de Hybrid Z. De schoen heeft een uniek ontwerp, gemaakt van premium materialen: leer, nubuck en ademend mesh. De sneaker wordt volgende maand als Limited Edition op de markt gebracht en kost 200 euro. Eerst wordt de schoen via een verloting verkocht, waarna de sneaker vanaf 2 juni drie dagen lang exclusief verkrijgbaar is in pop-upstores van Zeeman in Nederland en België. Zeeman heeft voor het ontwerp van de schoen de aanpak overgenomen van duren merken. De schoen wordt door verschillende influencers en sneakerplatforms gepromoot.

De goedkopere variant is de Basic Z. De schoen heeft een eenvoudig ontwerp, zonder overbodige extra’s. De sneaker is vanaf volgende maand te koop voor 12,99 euro in de fysieke winkels en op de webshop. Het model is verkrijgbaar in de kleur wit en kan door vrouwen en mannen gedragen worden.

Beeld: Zeeman

Dit bericht heeft 0 reacties

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Back To Top