Wortmann en ANWR groep richten een strategische alliantie op voor de digitale toekomst van het retail segment
Wortmann KG en de ANWR groep hebben samen een strategische alliantie opgericht. Zo maken ze van de Duitse webwinkel Tamaris een verkoopplatform voor exploitanten van Tamaris. Ze maken hierbij gebruik van de zogeheten strategie QUALIBET®, opgericht door de ANWR-groep. Als gevolg hiervan kunnen alle niet-leden voor het allereerst profiteren van de vernieuwde technische functies. Detailhandelaren kunnen hiermee hun bereik op Tamaris.com vergroten en de relevantie en het bereik van het platform voor hun bedrijf gebruiken.
Jens Beining, CEO van de Wortmann Schuh-Holding, heeft dit samen met Alexander Hock en Gregot Bernhart van RetailTech aangekondigd op de Tamaris System Partner Workhsops, waar meer dan 250 Tamaris winkels aanwezig waren. Volgens Jens Beining is het doel om Tamaris.com als een centraal verkoopplatform neer te zetten dat zowel relevant en efficiënt is.
Het partnerschap is gebouwd rond de technologie van de cloud-gebaseerde e-commerce technologie QUALIBET®. Het biedt oplossingen voor de gehele e-commerce infrastructuur, van gegevensoverdracht dankzij volledig geïntegreerde ERP-systemen en ordermanagement, evenals het beheer voor verzending en retourneren. Dit schept ongekende efficiëntie en de beste mogelijke transparantie met betrekking tot de detailhandelaren inventarissen en zorgt daarnaast voor maximale verkoop.
Beeld: Tamaris
Dit bericht heeft 0 reacties