Ga naar hoofdinhoud

Westfield Mall of the Netherlands opent haar deuren

Westfield Mall of the Netherlands in Leidschendam heeft donderdag haar deuren geopend. Hoewel de opening van het grootste overdekte winkelcentrum eigenlijk gepland stond voor oktober, werd dit door de coronamaatregelen uitgesteld.

Het winkelcentrum telt 117.000 vierkante meter en er is plek voor 280 winkels. Projectdirecteur Teun Koek vertelt trots aan RetailTrends: “Dat wij voor 92 procent verhuurd zijn in coronatijd is natuurlijk een soort wonder, maar dat komt omdat men inziet dat dit de toekomst van retail is. Het gaat om beleving en service en dat bieden wij hier op het allerhoogste niveau.”

In het winkelcentrum zijn vele merken te vinden. Denk onder andere aan Hema, The Sting, Costes, Peek & Cloppenburg, H&M, Monki, Scotch & Soda, Coef, Dstrezzed, A Fish Named Fred, Zara, Stradivarius, Bershka, Pull & Bear, 10Days, America Today, Guts & Gusto, G-Star RAW, Guess, Triumph, Van Uffelen, Yaya, MSCH Copenhagen, MS Mode, Skechers en Jeans Centre.

Westfield Mall of the Netherlands hoopt twaalf tot veertien miljoen bezoekers per jaar te ontvangen. Volgens Koek is dit doel gemakkelijk haalbaar zodra de situatie weer normaal is.

Dit bericht heeft 0 reacties

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Back To Top