Ga naar hoofdinhoud
We Are Labels positief over sluiten webshop

We Are Labels positief over sluiten webshop

Een halfaar geleden besloot kledingwinkel We Are Labels te stoppen met de webshop. Sinds de sluiting van de online webwinkel is de omzet en het verkeer in de fysieke winkels toegenomen, aldus oprichter Pieter-Bas Broeke.

Door grote spelers als Zalando, Amazon en bol.com werd de online prijsconcurrentie steeds groter, vertelt Broeke. Ook bijvoorbeeld Glamour Day, waarbij klanten bij veel merken 20 procent korting krijgen op de voorjaars- en zomercollectie, zorgde voor problemen. Voor Broeke is dat percentage bijna de helft van de marge, dat is erg veel.

Het sluiten van de webshop was voor de kledingwinkel We Are Labels dus een goed besluit. We Are Labels bestaat sinds 2011 en is een multibrandwinkelketen. Dat de vestigingen voornamelijk in grote steden zitten, maakt volgens Broeke ook een groot verschil voor de verkoop in de fysieke winkels. Klanten kunnen We Are Labels onder andere bezoeken in Amsterdam, Rotterdam en Antwerpen.

Dit bericht heeft 0 reacties

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Back To Top