Van Uffelen Groep voegt Expresso en Claudia Sträter toe aan merkenpakket
De Van Uffelen Groep heeft de merken Expresso en Claudia Sträter overgenomen. Eerder deze maand waren de merken nog in handen van NXT-Fashion.
Volgens het persbericht wil Van Uffelen Groep de merken Expresso en Claudia Sträter weer opbouwen tot gerenommeerde en onderscheidende merken. Pieter Cox, directeur van de Van Uffelen Groep, zou het zonde vinden als deze twee mooie Nederlandse verloren zouden gaan. “Niet alleen voor ons, maar voor heel veel collega-detaillisten dragen ze bij aan de diversiteit van het assortiment in combinatie met een goede prijs/kwaliteitsverhouding.”
De merken zullen los van de winkels van Van Uffelen blijven functioneren. Cox: “Zo houden ze hun eigen ziel en identiteit. Maar het is eerst zaak om te bouwen aan de organisatie van de twee merken, zodat die weer snel op orde is.” Allereerst zal de foxus liggen op het laten leveren van de najaarscollecties door de producenten van beide merken en het in productie geven van de voorjaarscollecties.
De komende tijd wordt geprobeerd om tot overeenstemming te komen met de verhuurders onder de namen Expresso en Claudia Sträter. Verwacht wordt dat 30 winkels open kunnen blijven. “We zijn blij en trots dat we de twee prachtige merken onderdeel hebben kunnen maken van de Van Uffelen Groep. Zij maken ons veelzijdiger en sterker”, aldus Cox.
Dit bericht heeft 0 reacties