Ga naar hoofdinhoud

Unlimited Footwear Group en G-Star RAW Footwear slaan handen ineen

Volgens het persbericht heeft Unlimited Footwear Group (UFG) de licentie verworven van de G-Star RAW adult footwear. Vanaf seizoen AW21 zal Brands-360, de merkendevisie van UFG, het design, productie, sales, markering en distributie faciliteren voor het jeansmerk.

Brands-360 zal voor toekomstige collecties met name de lijn van de karakteristieke look-and-feel van de schoenencollectie vasthouden. Hier staat het jeansmerk immers ook om bekend. Ieder jaar zullen er twee footwear collecties worden uitgebracht, die zijn afgestemd op de collectieleveringen van G-Star RAW. De collecties zijn verkrijgbaar in Europa en de Verenigde Staten, inclusief de brandstores en de officiële website van G-Star RAW.

In juli werd bekend gemaakt dat G-Star RAW vanwege Covid-19 zou reorganiseren. De focus zou meer op online en strategische partners komen te liggen. Volgens het bedrijf vragen de veranderingen om een vereenvoudigde organisatie met meer digitale competenties.

Dit bericht heeft 0 reacties

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Back To Top