Ga naar hoofdinhoud
Twitters test nieuwe ‘Product Drops’ shopfunctie

Twitters test nieuwe ‘Product Drops’ shopfunctie

Twitter is bezig met het testen van een nieuwe shopfunctie voor het platform genaamd Product Drops. 

Via Product Drops kunnen gebruikers een seintje ontvanger wanneer een retailer een nieuw product lanceert. Wanneer een retailer zo’n ‘drop’ aankondigt kunnen gebruikers een reminder instellen. Op deze manier kunnen gebruikers op de dag van de lancering een berichtje krijgen met een herinnering.  Bij de aankondiging van een drop kunnen retailers een beschrijving van het product, een foto en de prijs bekendmaken.

Vijftien minuten voor de lancering krijgen gebruikers de herinnering op hun telefoon binnen. Vervolgens kunnen gebruikers het product via de website van de retailer verkopen.

Momenteel wordt deze functie alleen in de Verenigde Staten getest. Merken die getest worden zijn Dior, Lego, Home Depot, Fossil en Union Los Angeles.

Dit bericht heeft 0 reacties

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Back To Top