Ga naar hoofdinhoud
SundaySchool en BrandsHatch 2022

SundaySchool en BrandsHatch: 6 februari is het zover

Het is alweer bijna tijd voor SundaySchool. Dit jaar wordt de kindermode beurs gecombineerd met een volwassenen beurs genaamd BrandsHatch. Hier lees je wat je kan verwachten.

Op 6 februari vindt alweer de 6e editie van SundaySchool plaats, na twee jaar gedwongen afwezigheid. Wederom in een thema, dit keer is gekozen voor ‘Ice Age’. Omdat de beurs drie weken later is dan normaal is het aanbod iets kleiner. Daarentegen staan er ook een aantal interessante nieuwkomers waaronder Peuterey, Pepe Jeans, Hackett, Aspesi, Scalpers, Save the Duck, Stella Mc. Cartney, Mason’s, Petit Bateau en US Polo Assn.

Dit jaar nieuw bij SundaySchool is dat de beurs wordt gecombineerd met de volwassenen beurs BrandsHatch. Dit is eenmalig, vanwege de huidige omstandigheden. Het thema van BrandsHatch is deze editie ‘Haven’t met you yet’, een thema uit de tijd van de BigBand. Er zal in de laatste uren ook een meet & greet én een live optreden zijn van de Bosco BigBand. Benieuwd wat je hiervan kan verwachten? Hier een leuk filmpje om je een idee te geven: Johnny Rosenberg als Michael Bublé

Om iedereens veiligheid te waarborgen, wordt er gewerkt met tijdsblokken voor entree, kaartjes die alleen online te koop zijn, ruimere gangen en voldoende ondersteuning op de beursvloer. Alle maatregelen en voorschriften van de overheid worden nageleefd. Verder is er deze editie geen modeshow, maar zal deze ruimte worden ingericht met stands.

Alle toegangskaarten voor SundaySchool zijn ook geldig voor BrandsHatch en andersom. Alle precieze details over de beurs volgen in de loop van komende week.

Dit bericht heeft 0 reacties

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Back To Top