Ga naar hoofdinhoud

Succesvolle herpositionering Hassia

Het comfortmerk Hassia is al een aantal seizoenen bezig met de herpositionering van het label. Deze verandering staat in het teken van aanpassing aan de klanten van nu, zonder de Hassia-filosofie achter te laten.

Het merk vond zijn oorsprong in de negentiende eeuw in de Duitse schoenenfabriek Wallerstein & Liebmann. Hassia specialiseerde zich in schoenen die meesterwerken zouden zijn in zowel kwaliteit als pasvorm. In 1998 werd de fabriek overgenomen door de Lorenz Shoe Group.

Hassia schoenen zijn uitgerust met uitneembare voetbedden voor ultiem comfort. Het label is continu bezig met het verbeteren van hun schoenen waaraan comfort en breedte aan de voet ervaren moet worden, zonder zichtbaar te zijn. Een comfortabele schoen zonder dat het uiterlijk erdoor aangepast wordt dus. Brandmanager Weyergans meldt dat de klant een stuk moderner is geworden. Het schoenenmerk heeft zich daarom gericht op een jongere, modieuzere, gezondere, fittere en mobielere klant. Hassia is gefocust op modieus comfort en volgens Weyergans was dit precies de juiste beslissing.

Dit bericht heeft 0 reacties

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Back To Top