Ga naar hoofdinhoud

Schoenendagen weer als vanouds een feestje

Afgelopen maandag & dinsdag was het weer tijd voor dé Schoenenbeurs van Nederland. Het thema van deze inkoopdagen was ‘van inkopen weer een ouderwets feestje maken’. En dat is gelukt! Zowel bezoekers als exposanten waren zeer positief.

Alle merken bij elkaar op één plek

Tijdens de Schoenendagen waren alle showrooms geopend en werd de goed gevulde gastexpo druk bezocht. Onder andere de merken Nathan-Baume, Ilse Jacobsen, Babouche, La Strada, Softwaves, FitFlop, PME Legend en Montemario waren aanwezig. Kris Bloem van Authentic Brands vond dat het aantal bezoekers beter was dan voorgaande jaren en dat de bezoekers ook echt geïnteresseerd rondkeken en openstonden voor verandering. De organisatie krijgt ook een dik compliment dat alles zo goed verzorgd was.

schoenendagen-2023-4.png

“Inkopen moet weer zoals vanouds een feestje zijn”

“Inkopen moet weer zoals vanouds een feestje zijn. Nieuwe merken ontdekken, bestaande contacten aanhalen en inzicht krijgen in de nieuwste trends”, aldus Marijn Verschure General Manager CAST. Om de positieve stemming er extra in krijgen zorgde CAST voor een glaasje prosecco bij de lunch, een (extra) vrolijke fietsende ijscoman, heerlijke hapjes en een borrel op maandag.

schoenendagen-2023-3.png

Opening showroom Fros & BrandFusion

Op maandag was ook de officiële opening van de nieuwe showroom van Fros en Brandfusion die nu te vinden zijn op de eerste verdieping. Het lintje werd geknipt door de Nederlandse journalist Arno Kantelberg (o.a. bekend van RTL Boulevard). “We hebben alle showrooms bij elkaar, één mooie ruimte van gemaakt, 1000 m2, en wat meer centraal in de hal. Dus vandaar dat ik heel blij ben met deze nieuwe plek”, aldus Wim van Soest eigenaar van Fros tijdens de opening van de nieuwe showroom.

schoenendagen-2023-2.png

Goede opkomst en positieve reacties

CAST is zeer tevreden over de opkomst en de gezellige sfeer die er hing tijdens de Schoenendagen. “Na afloop hebben we heel veel positieve reacties ontvangen van zowel bezoekers als exposanten. Zowel persoonlijk als via de mail en social media”, aldus Claudia Klop marketeer CAST. Het uitgangspunt om van inkopen weer een ouderwets feestje te maken is zeker geslaagd.

Bron: CAST

Dit bericht heeft 0 reacties

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Back To Top