Omoda transformeert tot fashionretailer
Sinds 17 augustus is het Zeeuwse familiebedrijf Omoda gestart met de online verkoop van dames- en herenkleding. De ambitieuze schoenenretailer transformeert hiermee tot fashionretailer.
De toevoeging aan het assortiment dat tot nu toe bestond uit schoenen, tassen en accessoires, zorgt ervoor dat de fashionliefhebber nu op één plek terecht kan voor een complete outfit. Omoda ziet een gat tussen het gemak van online shoppen en de charme van offline shoppen. Persoonlijke en menselijke service maakt volgens hen het verschil, zowel online als offline. Dat speciale gevoel is afgelopen jaar wat op de achtergrond geraakt in de onlinefashionmarkt en Omoda vindt dat het tijd wordt om dat terug te brengen.
De nieuwe collectie staat geheel in het teken van die shopbeleving. Omoda wil het anders doen: een unieke, weloverwogen en met de hand samengestelde collectie van kleding. Het is eenvoudig om de volledige looks te shoppen, van shirt tot schoen, waarin verschillende merken en prijscategorieën zijn gecombineerd.
Ieder kledingstuk wordt op drie verschillende manieren in een complete outfit verwerkt – om zo zoveel mogelijk kwalitatieve inspiratie te bieden. De combinaties van kleding worden op verschillende modellen gefotografeerd om zo een representatieve look te creëren voor iedere gelegenheid, stijl of lichaamstype.
Er is gestart met de verkoop van ruim honderd kledingmerken zoals Tommy Hilfiger en Fabienne Chapot, maar ook Nederlandse merken als JOSH V of Scotch & Soda. De fysieke schoenenwinkels blijven voorlopig zoals ze zijn, maar de kleding is verkrijgbaar in alle landen waar Omoda actief is met een webshop.
Vragen? Bel naar 0111-453264 of mail naar marketing@omoda.nl t.a.v. Emmelie de Wit-de Jong.
Dit bericht heeft 0 reacties