Ga naar hoofdinhoud

Omoda lanceert personal shopping service

Schoenenwinkel Omoda heeft een online personal shopping service ontwikkelt. Met dit initiatief hoopt Omoda klanten die thuiszitten door het coronavirus, toch op een persoonlijke manier te kunnen helpen.

Klanten kunnen via de website van Omoda een afspraak inplannen. Vervolgens kan het winkelpersoneel van de schoenenwinkel klanten voorzien van styling-advies door middel van Facetime, Whatsapp videobellen of Google Hangout. Ook het personeel van Omoda dat door corona thuiszit, krijgt vanuit huis de mogelijkheid om te helpen. “Ons personeel heeft veel kennis en kunde in huis op het gebied van styling. Het is zonde als daar de aankomende periode geen gebruik van wordt gemaakt”, aldus COO Jan Baan.

Momenteel staat er een pool van tien personal shoppers klaar. Als het initiatief eenmaal aanslaat, wordt de pool verder uitgebreid.

Dit bericht heeft 0 reacties

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Back To Top