Ga naar hoofdinhoud
Omoda breidt verzend- en retourmogelijkheden nog verder uit

Omoda breidt verzend- en retourmogelijkheden nog verder uit

Naast kosteloze verzend- en retourservice, same day delivery en de mogelijkheid om zelf een bezorgmoment te kiezen, breidt Omoda hun verzend- en retourmogelijkheden nu nóg verder uit.

Omoda heeft inmiddels PostNL aangesloten als bezorgdienst. Hierdoor kunnen klanten hun Omoda-bestelling bij 7000+ servicepunten ophalen of retourneren. Ook is de retourtermijn meer dan verdriedubbeld. Voorheen was de retourtermijn 100 dagen, inmiddels bestaat de retourtermijn uit 365 dagen. Als kers op de taarts geldt vanaf nu ook bij Omoda-bestellingen: voor 13:00 besteld, heb je dezelfde dag nog in huis.

“We merken dat een groot deel van mensen die bij Omoda shoppen een voorkeur heeft voor een bezorgdienst. Met de aansluiting van PostNL zijn er 3.650 servicepunten bijgekomen. Samen met de DHL-locaties die we al benutten zijn er in Nederland 7000+ punten waar je jouw bestelling kunt ophalen of terugsturen. Naast de 31 Omoda-winkels natuurlijk. En wil je de deur niet uit om je fashion-items te retourneren? Dan worden ze gratis bij jou thuis opgehaald”, vertelt Pieter van der Paauw, Logistiek Manager bij Omoda.

Met deze uitbreidingen biedt Omoda momenteel de snelste en soepelste verzend- en retourservice in Nederland.

Dit bericht heeft 0 reacties

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Back To Top