Nieuws
Modezoekmachine Lyst richt zich nu ook op de Nederlandse markt
De internationale modezoekmachine Lyst lanceert nu ook een Nederlandse website waarmee consumenten kunnen zoeken in…
Martijn Smits voegt SixtySeven toe aan portfolio
Vanaf heden mag Martijn Smits zich de nieuwe agent noemen van het merk SixtySeven. Hij…
Eerste segmentatiedag C.A.S.T. is een feit
Op 24 januari vond de eerste segmentatiedag van C.A.S.T. plaats. Het segment Sport had de…
Tijd voor de derde generatie aan de top bij Bristol
De top van schoenenketen Bristol is continu aan veranderingen onderhevig. Ook nu zijn er weer…
Sieben en Brandmarc vanaf nu in dezelfde showroom
Voorheen hadden de labels Sieben en Brandmarc allebei een eigen showroom, maar vanaf dit seizoen…
Agentuur Cucina di Moda neemt Spaanse label Pikolinos over
Per 1 januari 2019 heeft agentuur Cucina di Moda haar portfolio uitgebreid en neemt het…
Versterkte vertegenwoordiging Loints of Holland door Beerens & Shoes
Familiebedrijf Loints of Holland heeft al ruim 95 jaar ervaring in het maken van zeer…
Nederlandse detaillisten voorzichtig met verwachtingen voor 2019
Ondanks de gunstige economische ontwikkelingen zijn winkeliers toch voorzichtig met hun verwachtingen voor het komende…
Eenmalig een kledingstuk dragen is vanaf nu verleden tijd door megalabel van Zalando
Zalando wil voorkomen dat kledingstukken geretourneerd worden na één keer dragen. Daarom voorzien zij een…
Bart Puts voegt vier nieuwe merken toe aan zijn portfolio
Bart Puts, agent van onder meer Freesby, IGOR en Ciao Bimbi heeft vier nieuwe merken…
- Vorige
- Pagina's 1
- …
- Pagina's 143
- Pagina's 144
- Pagina's 145
- Pagina's 146
- Pagina's 147
- Pagina's 148
- Volgende