Nieuws
Wortmann en ANWR groep richten een strategische alliantie op voor de digitale toekomst van het retail segment
Wortmann KG en de ANWR groep hebben samen een strategische alliantie opgericht. Zo maken ze…
Nederlandse consument nog niet uitgekeken op fysieke winkel
Dat concludeert het jaarlijkse FutureBuy-onderzoek waarin Onderzoeksbureau GfK consumenten vraagt naar hun online en offline…
Omzet Amazon neemt toe met 17 procent
In de eerste drie maanden van 2019 noteerde online gigant Amazon een omzetgroei van 17…
Missoni en adidas maken samen hardloopkleding en-schoenen
Missoni, het Italiaanse modehuis dat vooral bekend staat om zijn kleurrijke zigzagprint, werkt samen met…
Producentenvertrouwen hoogst in de textiel-, kleding- en lederindustrie
Kortgeleden werd bekend dat het consumentenvertrouwen na maanden van daling eindelijk weer is gestegen. Nu…
Online shopgedrag Nederlanders onder de loep
Onderzoeksbureau PanelWizard keek voor betalings-en technologiebedrijf Mastercard naar online winkelervaringen van Nederlanders. Wat bleek? Consumenten…
Melissa en Fila verkopen limited edition schoenenlijn in pop-up store bij de Bijenkorf
De collectie van Fila x Melissa bestaat uit slippers, sandalen en sneakers. Het beste van…
Consumptie huishoudens bijna 1 procent hoger
Het Centraal Bureau voor Statistiek meldt dat consumenten in februari 2019 0,9 procent meer hebben…
Amsterdams accessoireslabel Wandler lanceert eerste schoenencollectie
De oprichter van het label, Elza Wandler, koos bewust voor high heels. Ze vindt namelijk…
Groot aantal merken aanwezig op nieuwe vakbeurs BlueSunday
Op 7 juli zal de nieuwe vakbeurs BlueSunday haar debuut maken. Deze nieuwe beurs, georganiseerd…