Nieuwe modebeurs BrandsHatch op de planning
De organisatie van de kindermodebeurs SundaySchool ziet kans aankomend seizoen een nieuwe beurs te lanceren voor mannen- en vrouwenmode, genaamd BrandsHatch. Mits, het Coronavirus de komende maanden onder controle blijft vindt de beurs gewoon haar doorgang deze zomer.
De beurs zal afhankelijk van de vraag twee, dan wel drie dagen duren. BrandsHatch staat gepland op woensdag 15 en donderdag 16 juli, maar heeft ook de datum vrijdag 17 juli als reserve staan. De alternatieve data voor de beurs zijn woensdag 5, donderdag 6, (en vrijdag 7) augustus. De organisatie heeft de afgelopen tijd gebruikt om de beurs Corona-proof en volgens de maatregelen van het RIVM toch te kunnen organiseren. Dit houdt in safety first! De bezoekersaantallen worden gespreid over een langere periode, het beursterrein hanteert éénrichtingsverkeer en de stands worden ruimer opgezet met daaromheen ook de benodigde ruimte om de bezoekers veilig te kunnen ontvangen en toch de gezellige sfeer te waarborgen.
Nieuw! In samenwerking met FashionUnited zal er tijdens de beursdagen een (openbare) livestream plaatsvinden. De livestream vanaf de beurs is gevuld met impressies, paneldiscussies en presentaties. Momenteel is de organisatie druk bezig met de invulling hiervan en is hiervoor in samenwerking met INretail en Eurecto. Daarnaast maken online uitnodigingen met unieke toegangscodes voor een afgeschermde online-omgeving het mogelijk om klanten en prospects die niet aanwezig kunnen zijn toch de collectie presentaties vanaf de beursstands te kunnen bijwonen.
Dit bericht heeft 0 reacties