Ga naar hoofdinhoud

Nieuw merk op de markt: REVOLTE

Met hun jarenlange ervaring in design, productontwikkeling en sales & marketing bij grote internationale (schoenen)labels hebben Etienne Aarts en Philippine Kaiser een nieuw merk opgericht: REVOLTE.

Bij de naam REVOLTE denken veel mensen meteen aan extreem, extravagant en rebellerend tegen de gevestigde orde. Maar tegenwoordig is de ware rebellie juist tégen de wegwerpmaatschappij. Bij REVOLTE footwear loopt men niet met iedere trend mee, maar tegen de stroom in, met tijdloze, hoogwaardige sneakers die jarenlang draagbaar zijn. Alle modellen zijn gemaakt van hoogwaardig leder en ook met leder gevoerd. REVOLTE streeft ernaar om hoge kwaliteit essentials te maken voor een nette, eerlijke prijs. Dit is mogelijk door jarenlange ervaring en een netwerk van vertrouwde fabrikanten. En deze stabiele formule voor groei is succesvol; intussen zijn ze verkrijgbaar in zo’n 60 winkels en groeien ze ook door buiten Nederland. De schoenen in de collectie zijn vernoemd naar rebels. Het merk wil de consumenten inspireren om de rebel in zichzelf te vinden.

Voor het nieuwe winterseizoen AW1920 brengt het schoenenmerk naast de sneakercollectie ook een luxe goodyear welted herenlijn. Hierbij staat duurzaamheid centraal. De schoenen hoeven bij een versleten zool niet weggegooid te worden want deze worden gerepareerd. REVOLTE pleit voor betaalbare kwaliteit.


 

Website REVOLTE: www.revoltefootwear.com

Credits: Beeldbaas (www.beeldbaas.nl)

 

 

Dit bericht heeft 0 reacties

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Back To Top