Ga naar hoofdinhoud
Nelson schoenen

Nelson schoenen viert 70-jarig bestaan

Het familiebedrijf trapte vrijdag 19 april haar jubileumjaar af met een ontbijt in haar nieuwe Premiumstore in Utrecht Hoog Catharijne. Het bedrijf gaf daarbij aan trots te zijn ze met zo’n lange historie nog steeds een sterk merk weten neer te zetten.

Ter ere van het jubileum is een speciaal logo ontwikkeld dat terug te vinden is in de winkeletalages en op nelson.nl. Daarnaast besteedt het Nelson voorjaarsmagazine volop aandacht aan het feestjaar met speciale aanbiedingen en winacties voor de consument.

De keuze voor een Premiumstore als aftraplocatie voor het jubileumjaar is niet verrassend. In de, negen in totaal, Premiumstores biedt Nelson namelijk exclusieve schoenmerken aan die niet in de overige Nelson winkels verkrijgbaar zijn. Het gaat dan om hoog segment A-merken als Tommy Hilfiger, Calvin Klein, Steve Madden en Van Lier.

Bovendien maken diezelfde Premiumstores de shopbeleving van de klant tot prioriteit. Door mobiele kassa’s waarmee overal in de winkel de voorraad te checken is en waaraan de aankopen afgerekend kunnen worden. Maar ook door webzuilen die schoenen online kopen mogelijk maken om ze vervolgens thuis te laten bezorgen.

In de 92 Nelsonwinkels die niet het stempel Premium dragen, ontbreken deze innovaties. Desondanks hebben ook zij een groot assortiment aan schoenen voor dames, heren en kinderen. Van mainstreammerken als Dr. Martens, Nike en Vans.

Beeld: Nelson Schoenen B.V.

Dit bericht heeft 0 reacties

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Back To Top