Content voor Ingelogde Gebruikers

Modefabriek maakt zich klaar voor een nieuwe editie

Het grootste fashion trade event van de Benelux bereidt zich voor op een nieuwe editie, de eerste, na een langdurige lockdown van ruim één jaar. Het evenement vindt plaats op 11 en 12 juli 2021 in RAI Amsterdam. Al 25 jaar is Modefabriek dé plek waar de fashion community bijeenkomt om zaken te doen. Na een uitzonderlijke periode is het deze zomer weer tijd om elkaar te ontmoeten en inspireren. Naast de presentaties van verschillende modemerken introduceert Modefabriek nieuwe activaties die relevant kunnen zijn voor mode-ondernemers.

We kijken reikhalzend uit naar ons event in juli, eindelijk weer verbinden, nieuwe creaties zien, verrast en geïnspireerd raken want ik ben het zat om naar een scherm te kijken. Ik wil, en vast velen met mij, weer stoffen voelen, modellen zien, passen, kopen en verkopen. Er is hoop en deze gloort aan de horizon! Tot in juli!’ – aldus Caroline Krouwels, directeur Modefabriek.

CORONAPROOF LOCATIE
Modefabriek heeft bewust gekozen voor de RAI, op dit moment dé plek voor een coronaproof trade show. In het belang van al onze standhouders en bezoekers hun welzijn, bouwen wij in samenwerking met het RAI-team een veilige en professionele beurs. Een concreet plan presenteert Modefabriek in de komende maanden oplopend naar het evenement.

THE SUSTAINABLE STOP 
Als modebeurs stond duurzaamheid altijd al hoog op de agenda. Met het platform MINT was Modefabriek onder de beurzen een pionier in een – toen nog – minder duurzame modewereld. Vele sustainable merken hebben op de venue gestaan. Omdat de technologie en innovatie niet heeft stilgestaan introduceert Modefabriek een nieuw platform in samenwerking met PARO STORE – een webshop die zich focust op Good Design. THE SUSTAINABLE STOP is hét platform waar je de verantwoordelijke merken en frisse independent labels uit Europa kunt vinden.

VERBINDEN
Het is de kracht van de modewereld om vooruit te kijken en te anticiperen op alles wat er in de wereld gebeurt. In een tijd waarin er behoefte is aan verbinding, wordt er dan ook met een sterk oog naar de modewereld gekeken. Daarom is het ook niet gek dat Modefabriek wil verbinden; de retailers, de buyers, merken, nieuwe talenten, stylisten, alle fashion professionals zijn welkom.

OVER MODEFABRIEK
Sinds de oprichting in 1996 is Modefabriek uitgegroeid tot veel meer: Modefabriek is een mix van stands met collecties, expo’s, stores, talks, trendforecasts, eten & drinken, muziek en meer. Daarnaast is Modefabriek online actief met een platform dat de modebranche connect en business stimuleert. Je vindt er brede, relevante content: fashion nieuws, merk-info, jobs en al het andere dat men beweegt. Met talloze content- en community-mogelijkheden een waardevolle plek voor ons allemaal. Het online platform is een aanvulling op het fysieke evenement, dat Modefabriek twee keer per jaar in Amsterdam organiseert.

Dit bericht heeft 0 reacties

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Scroll naar boven