Content voor Ingelogde Gebruikers
LLOYD komt met nieuwe merkstrategie en merkidentiteit

LLOYD komt met nieuwe merkstrategie en merkidentiteit

Vanaf het herfst/winter seizoen 2022 zal het internationale schoenenmerk LLOYD Germany een nieuwe merkstrategie en merkidentiteit presenteren.

De aankomende merkstrategie zal twee vlakken beslaan en is geïnspireerd op het jaar waarin het bedrijf is opgericht: 1888. Dit jaartal zal ook terugkomen in de gloednieuwe logo’s die het merk gaat presenteren komende herfst. Dan zullen twee collecties worden gelanceerd.

Vanaf het herfst/winter 2023 seizoen, zal de 1888 collectie niet alleen herenmodellen bevatten, maar ook stijlen voor dames. Ook zal de collectie accessoires bevatten.

De nieuwe merkidentiteit komt voort uit de nieuwe merkstrategie en zal het idee van een premium schoenenlabel internationaal visualiseren. Het merk gaat zich focussen op up-to-date promotie met bijvoorbeeld video’s en motifs die vanaf augustus 2022 gaan uitrollen, geschoten door fotograaf Byron Mollinedo.

“We zullen de potentie van het merk LLOYD beter benutten met onze nieuwe strategie en onze nieuwe identiteit – en tegelijkertijd vullen met frisse energie” laat woordvoerder Andreas Schaller weten in een persbericht. “We beginnen het merk te vernieuwen identiteit in juli en zullen deze tegen het einde van 2023 afronden.”

Dit bericht heeft 0 reacties

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Scroll naar boven