(Inter)nationale herlancering shoe fashion-merk Jan Jansen Amsterdam!
‘The Legend is back’ – Jan Jansen zelf knipte het lint door afgelopen maandag bij de herlancering van het gelijknamige schoenenmerk. In showroom 0.70 bij CAST staat de spring/summer-collectie 2022.
Jan Jansen en het exclusieve Jan Jansen Linea Erotica zijn de twee lijnen die het merk herlanceert. Met fashionable klompjes, sleehakken en hooggehakte pumps hebben de collecties een uitgebreid aanbod. Met de Linea Erotica verwacht Jansen een niche in de markt te vullen.
De herlancering is voor Jan zelf overweldigend. Hij noemt dat de vrijheid in ontwerpen zijn inspiratie stimuleert en dat hij nog lang niet klaar is met het creëren van nieuwe designs.
De Hooijer Groep die begin 2021 brand owner werd van Jan Jansen Amsterdam is de drijvende kracht achter de herlancering van dit iconische schoenenmerk. Volgens de eigenaar van de Hooijer groep zijn de ontwerpen van Jan Jansen vernieuwend en opvallend, maar vooral ook comfortabel. Dit maakte dat eerdere collecties het ook internationaal goed deden. En ook nu wordt gekeken naar het uitbreiden van de herlancering in onder andere Italië, Engeland en Japan.
Op maandag en dinsdagavond tijdens het inkoopseizoen is de Jan Jansen Amsterdam-showroom geopend. Een afspraak kan gemaakt worden met collectie- en accountmanager Nancy Hilbrink. Zowel de contactgegevens als het lookbook voor de Spring 2022 collectie zijn te vinden op www.janjansen.com.
Verkoopinformatie:
Hooijer Groep b.v.
https://www.hooijergroep.nl/
Dit bericht heeft 0 reacties