Ga naar hoofdinhoud

Inkoopseizoen van CAST vanaf 16 augustus

De eerste segmentdag van het nieuwe inkoopseizoen bij CAST staat gepland op 6 september, de Schoenendagen een week later. Gezamenlijk met het ‘inhuis’ stylingadviesbureau StijlRetail heeft het team van CAST een fleurige sfeer gecreëerd. Vanaf 16 augustus start het nieuwe inkoopseizoen.

De showrooms worden uitgebreid en verbouwd – CAST heeft te maken met minder leveranciers, maar blijvende leveranciers groeien wel. Tevens zijn er vernieuwingen aan de hoofdentree.

Het thema: markten. Diverse installaties door het centrum verspreid maakt dat de bezoeker voldoende inspiratie op kan doen om etalages en winkels aan te kleden voor de klant. Die kleine details kunnen, volgens Mirjam Dumaine van StijlRetail Design, het verschil maken.

CAST komt ook met nieuwe beurzen die interessant gaan zijn voor textielleveranciers. Preview, een nieuwe beurs die begin juli voor het eerst werd georganiseerd, trok nieuwe bezoekers en exposanten aan die een interessante doelgroep binnen het potentieel bleken te zijn. Nieuw aanbod zorgt voor het doorzetten van de lijn naar een handelsplatform voor de mode, noemt CAST.

In deze nieuwe editie wordt ook meer aan duurzaamheid gedacht. In de hoop dat dit de aandacht krijgt dat het verdient. En naast de fysieke aanpassingen, heeft CAST ook digitale innovaties. Die innovaties worden komend halfjaar getest op vaste leveranciers en klanten van CAST. Dit zorgt volgens CAST op meer aansluiting in de markt en daarbij de vooropstelling van direct contact en bezoek aan het fysieke platform – een multichannel strategie voor een inkoopcentrum.

CAST is het handelsplatform voor schoenen, sport en mode. De fysieke locatie waar je contact legt, zaken met elkaar doet en geïnspireerd raakt door het grote aanbod aan merken in vaste showrooms en tijdens beurzen. Waar je makkelijk en snel aan het werk kunt gaan, goed bereikbaar is en je altijd gastvrij ontvangen wordt. Je kunt er efficiënt te werk gaan door vooraf te kijken wie er aanwezig zijn op de digitale plattegrond die je in de CAST app vindt. Al sinds 1984 is CAST een begrip in de schoenen. Sinds 2019 richt CAST zich tevens op mode en sport en fungeert als handelsplatform voor merken die efficiënt willen werken in het hart van Nederland.

Dit bericht heeft 0 reacties

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Back To Top