Head of Communications & Marketing bij Modefabriek
Modefabriek maakt internationale (mode)events waaronder Modefabriek, Amsterdam Denim Days, New York Denim Day, Nashville Denim Days en is creatief betrokken bij andere projecten waaronder LINDA Festival. Het is een full-service event production company en het bedrijf realiseert cutting edge settings, van concept tot daadwerkelijke constructie. Modefabriek is per direct op zoek naar een fulltime Head of Communications & Marketing!
Binnen deze functie ben je verantwoordelijk voor de branding en marketing en de communicatie met (potentiële) bezoekers, exposanten en pers voor alle events van Modefabriek. Jij gaat het verschil maken in hoe Modefabriek zich presenteert!
Taken en verantwoordelijkheden die komen kijken bij deze functie zijn het opzetten en implementeren van marketingstrategieën en campagnes, werving van en communicatie met bezoekers en exposanten, het optimaliseren en monitoren van databestanden, het bewaken van de begroting en de planning, analytics en onderzoek, het aansturen van het communicatieteam en zorgen voor heldere interne communicatie.
Modefabriek verwacht van jou minimaal 5 jaar werkervaring op marketing branding communicatie gebied. Daarnaast ben je goed op de hoogte van de ontwikkelingen in het vakgebied, signaleer je nieuwe kansen en weet je deze ook te benutten. Ook wordt er van je verwacht up to date te zijn met alle laatste social trends, goede kennis te hebben op het gebied van SEO, SEA, online advertising en Google Analytics, heb je een afgeronde WO-HBO-opleiding en ben je communicatief sterk in Nederlands en Engels. Heb je tot affiniteit met of werkervaring in de fashion, heb je een goed gevoel voor mooi beeld/fotografie en ben je commercieel en resultaat gedreven? Dan is deze baan iets voor jou!
Enthousiast? Stuur je CV met motivatiebrief naar hr@modefabriek.nl voor 15 maart 2019.
Website Modefabriek: www.modefabriek.nl
Dit bericht heeft 0 reacties