GMS-Webinars is de nieuwe trend onder GMS-ondernemers
De maand november stond bij de GMS Group dit jaar in het teken van het opdoen van kennis en kunde van specialisten in het vakgebied. De retailservice-organisatie organiseerde dan ook diverse workshops op het gebied van social media, het verhogen van productiviteit en hoe je kunt achterhalen wie jouw klant is. De workshops trokken maar liefst honderdvijftig GMS-ondernemers en zij waren dan ook ontzettend enthousiast over de workshops, waardoor algemeen directeur van de GMS Group Vincent de Kok erg positief kijkt naar 2021.
De deelnemers van de workshops waren ontzettend enthousiast over de kennis die zij hebben opgedaan, omdat de onderwerpen van de Webinars aansloten op de praktijk en het thema’s besprak waarmee de winkeliers echt een verschil kunnen maken.
De Webinars hebben zo’n positieve indruk achter gelaten, dat GMS-ondernemers na de workshops samen groepsapps hebben aangemaakt om kennis en ervaringen van de winkelvloer met elkaar te delen.
Ben jij zelf ondernemer en enthousiast geworden door dit nieuwtje? De Kok laat weten dat er in februari 2021 een vervolg komt van de Webinars waar anderen en geïnteresseerden in de branche aan dit soort Webinars kunnen deelnemen, zodat de kennis en kunde van de schoenen- en textielbranche naar een hoger niveau getild kan worden. Daarbij laat GMS Group graag zien wat zij als retailservice-organisatie kunnen bieden.
Voor verdere informatie:
0031-306013773
Dit bericht heeft 0 reacties