Fashion Club 70 breidt merkportfolio uit voor SS23
Belgische modedistributeur Fashion Club 70 voegt voor SS23 merken toe aan hun merkenportfolio.
Fashion Club 70 is een familiebedrijf dat meer dan 50 mid-hoog segmentmerken verdeelt en meer dan 1700 winkels over de gehele Benelux bedient. Fashion Club 70 gaat het nieuwe seizoen in met ongeveer vijftig vaste waardes, en voegt daar instant zes internationale nieuwe merken aan toe. “Een nieuw seizoen betekent voor ons ook de verwelkoming van nieuwe merken. Wij zijn erg trots om deze te mogen voorstellen voor SS23. Er is namelijk niks mooier voor ons team dan erin te slagen een nieuw merk in de markt te zetten. Onze ervaren sales teams zullen dan ook met veel plezier deze merken aan klanten voorstellen tijdens hun bezoek aan onze showrooms,” laat Gregory Dheedene – Commercieel Directeur en mede-eigenaar van Fashion Club 70 weten in een persbericht.
Fashion Club 70, gevestigd in Antwerpen, bevat al heel wat internationale merken in hun portfolio uit mid-hoog segment. Denk hierbij aan Joseph, Vince, Eleventy, Furla, Versace Jeans, Michael Kors en Pinko. De zes merken die worden toegevoegd aan het merkenpakket zijn Cruyff, sneakermerk Enterprise Japan, Liu Jo Uomo footwear, ecologisch sneakerlabel ACBC, kledinglabel Ivy Oak en Just Cavalli.
Dit bericht heeft 0 reacties