Eerste segmentatiedag C.A.S.T. legt focus op sport
Op donderdag 24 januari vindt de allereerste segmentatiedag C.A.S.T.&Sport plaats. Op deze dag zullen zo’n 35 sportmerken hun collecties presenteren.
Als u intensief met uw vak bezig bent en het belangrijk vindt de nieuwe collecties al vroeg te spotten, dan is een kijkje op de eerste segmentatiedag 24 januari zeker de moeite waard! Naast de vaste merken, zullen er ook gastexposanten aanwezig zijn die dit segment vertegenwoordigen. Dit zijn de 35 merken die u kennis zullen laten maken met hun collecties:
- Aigle
- Berghen
- Bergstein
- Björn Borg
- BK
- Brunotti
- Caterpillar
- Chaco
- Columbia
- Dolomite
- Ellesse
- Fila
- Gaastra
- Giesswein
- Grisport
- Helly Hansen
- Hummel
- KangaRoos
- Kappa
- Kawasaki Footwear
- Keen
- K-Swiss
- Lacoste
- Lowa
- Masters
- Meindl
- Merrell
- Munich
- Olang
- Olukai
- O’Neill
- Oofo
- Osaka
- Sorel
- Teva
En niet alleen zijn de nieuwe collecties te bewonderen, er zijn ook prijzen te winnen bij enkele stands. Fros bijvoorbeeld, die ballen weggeeft van Munich. Of kaarten voor toegang tot het ABN AMRO tennistoernooi. Iedereen is welkom op deze dag op vertoon van een ticket die te bestellen zijn op de website van C.A.S.T.
Website C.A.S.T.: www.cast.nl
Dit bericht heeft 0 reacties