Ga naar hoofdinhoud

Eerste segmentatiedag C.A.S.T. is een feit

Op 24 januari vond de eerste segmentatiedag van C.A.S.T. plaats. Het segment Sport had de eer van de primeur. Er waren zo’n 35 sportmerken aanwezig die hun collecties presenteerden op de vernieuwde beursvloer.

Ondanks dat het aantal bezoekers ietwat tegenviel, was het een geslaagde eerste segmentatiedag: de basis is gelegd. Omdat de exposanten van de sportmerken geloven in het nieuwe concept, hing er een goede sfeer op de beursvloer. Rob de Boer van Caterpillar liet weten het erg fijn te vinden dat de bezoekers de tijd namen om zich te laten informeren. Dit komt mede omdat ze specifiek voor dit segment C.A.S.T. bezochten. De beursvloer oogt jonger en hipper en de bistro is een mooie toevoeging voor de beleving.

Ook Martijn Smits van Kswiss vond de eerste segmentatiedag erg positief verlopen. Hij vond de vernieuwde opzet er goed uitzien. “Inderdaad, de opkomst had hoger moeten zijn, maar een nieuw event moet altijd groeien”, aldus Smits.

Komende periode staan er nog drie segmentatiedagen op de planning, Kids (4 februari), Fashion (18 februari) en Comfort (4 maart).

C.A.S.T.
T. 030-603 72 33
www.cast.nl

 

Dit bericht heeft 0 reacties

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Back To Top