Ga naar hoofdinhoud

Eerste editie Sport & Lifestyle evenement in CAST groot succes

Afgelopen maandag trapte CAST, in samenwerking met ANWR-GARANT, het inkoopseizoen af met de eerste segmentdag Sport & Lifestyle. Met een groot aanbod van sport en lifestyle merken van zowel vaste als gastexposanten was het een zeer geslaagde dag!

Het doel van de nieuwe opzet in samenwerking met ANWR-GARANT was het toegankelijk maken van een evenement voor alle leveranciers, winkeliers en inkopers. Volgens Caroline Beitler, Senior Beurscoördinator, is het krachten bundelen en samenwerken met partijen binnen de branche een must om een succesvol event neer te zetten. Zo creëert het nieuwe event een interessanter aanbod van merken en hoeven bezoekers voor een totaaloverzicht maar één dag uit te trekken. Daarnaast biedt de mix van zowel vaste als gastexposanten een nog duidelijker beeld voor de bezoekers van dit segment en is er de mogelijkheid om al vroeg in het seizoen te oriënteren en schrijven op één plek.

In totaal waren er meer dan 60 topmerken aanwezig, waaronder Vans, Fila, Arkk, Levi’s, Björn Borg, Lotto, Osaka & New Balance. De exposanten kijken terug op een geslaagde dag. Jan Beekhuizen (Merrell) gaf het volgende aan: “De beurs was voor ons zeer succesvol. Wij vonden de samenwerking met ANWR een goed initiatief. Er was een goede opkomst van sport en er werd goed georiënteerd”. Ook voor Koen van den Broek (Premium & Cruyff), was de beurs zeer succesvol: “We hadden een oriëntatiebeurs verwacht, maar we hebben ook gelijk kunnen schrijven. Zeker voor herhaling vatbaar!” Jeroen Drenth (Brunotti) was ook erg tevreden met de opkomst en gaf aan dat er een goede sfeer hing: “De bezoekers waren erg enthousiast en er werd goed naar de collecties gekeken, ze hadden echt interesse in het product!”

Naast het bewonderen van de nieuwe collecties en het leggen van nieuwe contacten, waren er verschillende activiteiten georganiseerd. Zo werden er diverse presentaties van ANWR-GARANT gehouden over succesfactoren, trends en nieuwe technologieën in het retail landschap. Ook was er een demonstratie van productfotografie bij te wonen, waren er verschillende sportactiviteiten waaraan je kon deelnemen en was er een gratis lunch in de bistro. Als klap op de vuurpijl werd de dag afgesloten met een gezellige borrel. De inkoopdag werd bezocht door maar liefst 250 bezoekers. “Ondanks de goede opkomst is er zeker nog ruimte voor meer bezoekers/winkels om de dag voor inkopers én leveranciers nog succesvoller te maken”, als Beitler.

Heb jij de eerste segmentdag Sport & Lifestyle gemist of kom je graag nog een keer langs? Breng dan een bezoekje aan onze volgende segmentdagen:
– KICK-ON op maandag 3 februari
– KIDS op maandag 10 februari
– BUY & BLOOM op zondag 1 en maandag 2 maart
– COMFORT op zondag 9 maart
– ACCESSOIRES op donderdag 12 maart

 

Website CAST: www.cast.nl

Dit bericht heeft 0 reacties

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Back To Top