Ga naar hoofdinhoud

Keep Moving: De waarde van een klantloyaliteitsprogramma voor de retailer

In de terugkerende rubriek ‘Keep Moving’ geven we je als retailer de meest relevante tips, tricks en informatie om het beste uit je bedrijf te halen. Informatie die interessant kan zijn voor je winkel, website of social mediakanaal. Tips waar je écht iets mee kunt. Lees je mee?

De consument besteedt bewuster. Daarnaast worden ze overspoeld door de hoeveelheid startups. Het is een uitdaging om als fysieke winkelier tegen de online webshops op te botsen. Hoe kan je hier als retailer het beste mee omgaan? Hieronder staat meer uitleg over een klantloyaliteitsprogramma en hoe je dit programma in kunt zetten.

Eagle Eye is een bedrijf dat retailers ondersteunt bij het opzetten van zo’n loyaliteitsprogramma. Zij zorgen er bijvoorbeeld voor dat aankoopgegevens van je klanten geanalyseerd worden en stellen je op deze manier in staat om met behulp van promoties, beloningen en loyaliteit een duurzame relatie op te bouwen. Zo kan er ingeschat worden wanneer een consument zonder product zit en kan jij hier als retailer weer goed op inspelen.

Na een klein probleempje met het verwerken van alle data, is Eagle Eye overgestapt naar de cloud. Het platform kon er na deze aanpassing voor zorgen dat het aantal ingewisselde coupong met 556 procent is toegenomen.

Website Eagle Eye: https://www.eagleeye.com 

Dit bericht heeft 0 reacties

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Back To Top