
Bristol start ‘in my shoes’-campagne samen met Kinderhulp
Om gezinnen met financiële problemen aankomend schooljaar financieel en mentaal een handje te helpen, lanceren Kinderhulp en Bristol de ‘in my shoes’-campagne.
Op 26 augustus gaat de campagne van start, met als doel om aandacht te vragen voor gezinnen die moeite hebben om rond te komen. Bristol zal tijdens deze campagne voor elk paar leren kinderschoenen dat zij verkopen deze periode, 5 euro aan Kinderhulp doneren. Op deze manier geeft Bristol het startsignaal voor de campagne.
Het idee van de ‘in my shoes’-campagne is om je letterlijk in andermans schoenen te verplaatsen. In dit geval de schoenen van gezinnen die het financieel moeilijk hebben. Tijdens dit event worden via een impactvolle visuele en auditieve installatie verschillende verhalen verteld. Je kan tijdens dit event even ‘in de schoenen stappen’ van verschillende mensen met financiële problemen. Ook zal Elise Vanaudenhove, CEO van Bristol aanwezig zijn en met bezoekers in gesprek gaan.
Benieuwd naar een voorproefje van de campagne? Klik dan hier.
Dit bericht heeft 0 reacties