Brandsplus krijg de rechten voor O’Neill Footwear
De rechten voor de ontwikkeling, productie en distributie van O’Neill Footwear in Rusland en Europa liggen vanaf zomer 2020 in de handen van Brandsplus. O’Neill Footwear is het vierde merk binnen het licentieportfolio van Brandsplus.
CEO Dimitri van Leuven vermeld dit in een persbericht. Hij vertelt dat de samenwerking met O’Neill Footwear ‘een volgende stap in een ambitieuze uitbreidingsstrategie’ is. Van Leuven richtte in 2016 Brandsplus op met een aantal collega’s van het datzelfde jaar failliet verklaarde Unlimited Sports Group (USG). Zij namen een aantal merken van USG mee naar Brandsplus en het bedrijf produceerde in het eerste boekjaar al zo’n 700.000 paar schoenen. De omzet van dat eerste jaar was meer dan 15 miljoen euro. De samenwerking met het Californische surfmerk O’Neill zou volgens Van Leuven dus een ambitieuze keuze zijn voor de uitbreiding van het bedrijf.
Dit bericht heeft 0 reacties