Bijenkorf gaat duurzaam: nieuwe service, vintage en tweedehandsmerken
De Toekomst is Groen – de noemer van het nieuwe duurzame assortiment van de Bijenkorf. Niet alleen tweedehandsmerken, maar ook de aandacht voor duurzame producten of groene services zoals verhuur. En: het streven om in 2025 uitsluitend duurzame merken te verkopen.
Jutka & Riska en The Collectives zijn merken die de Bijenkorf heeft toegevoegd aan zowel de winkels als het online warenhuis. Reizende pop-ups van Etoile Luxury Vintage en O My Bag komen er ook. Op de woon- en cosmetica-afdeling gaat meer aandacht naar navulverpakkingen.
‘’Nieuwe alternatieven bieden, naast het bestaande duurzame aanbod’’, noemt Bijenkorf directrice inkoop. Er komt ook de mogelijkheid om kleding te vermaken. En vanaf september kunnen klanten, door middel van de nieuwe verhuurservice, servies in huis halen. Inclusief een gedekte tafel en stylingtips.
Dit bericht heeft 0 reacties