Beyoncé wordt creatief partner bij adidas
Sportmerk adidas en popster Beyoncé gaan de samenwerking aan. Beyoncé zal onder de vlag van adidas nieuwe schoenen en kleding ontwikkelen. Bovendien lanceert ze haar athleisuremerk Ivy Park opnieuw.
Beyoncé noemt het de samenwerking van haar leven. Ze deelt met adidas namelijk de filosofie dat creativiteit, groei en sociale verantwoordelijkheid vooropgesteld moeten worden in het bedrijfsleven. Eric Liedtke, Executive Board Member Global Boards van adidas zegt op zijn beurt dat Beyoncé een iconisch ontwerper is, maar ook een bewezen ondernemer. Gezamenlijk kunnen Beyoncé en ons merk inspireren tot verandering en de nieuwe generatie van creators empoweren.
De samenwerking heeft storytelling als basis. De producten, van performance tot lifestyle, die Beyoncé zal ontwikkelen vertellen verhalen over bijvoorbeeld inclusiviteit en empowerment. Respect voor en betrokkenheid bij creativiteit is bovendien van belang. Evenals het uitgangspunt dat sport de kracht geeft om levens te veranderen.
Hoewel wat betreft de nieuwe kleding-en schoenencollectie co-creatie plaatsvindt tussen Beyoncé en adidas, blijft Beyoncé de enige eigenaar van haar merk Ivy Park. Dit omdat Beyoncé op deze manier haar reis voort kan zetten als één van de eerste zwarte vrouwen die een athleisuremerk runt.
Beeld: adidas
Dit bericht heeft 0 reacties