Bart Puts voegt vier nieuwe merken toe aan zijn portfolio
Bart Puts, agent van onder meer Freesby, IGOR en Ciao Bimbi heeft vier nieuwe merken toegevoegd aan zijn portfolio: Lunella, Bo-Bell, LaSiesta en LE BIG.
Het eerste merk is Lunella, een Italiaans kinderschoenenmerk dat al een aantal seizoenen op rij zeer succesvol is in België. Nu heeft Bart Puts samen met Lunella een collectie gemaakt, specifiek voor de Nederlandse markt. Lunella is sterk in de maatserie 18 – 30 met prijzen die variëren tussen €80,- en €100,-.
Een ander nieuw merk is Bo-Bell, een al jarenlang succesvol Portugees kinderschoenenmerk. Bo-Bell heeft kleurrijke collecties met klassieke en modieuze schoenen. Beide merken zijn sterk in de kleinere maten en zijn daarom een aanvulling op het portfolio van Bart Puts.
Het derde nieuwe merk is LaSiesta, een dames- en herenlabel van het Spaanse bedrijf Gioseppo. Gioseppo is een van de grootste schoenenleveranciers van Spanje en zij willen samen met Bart Puts dit nieuwe merk opzetten in de Nederlandse markt. Alle bovenstaande merken zijn te zien tijdens de derde editie van Sunday School op 13 januari en 4 februari tijdens de Kids segmentatie dag te Cast.
Tot slot het vierde nieuwe merk: de kinderschoenen van LE BIG. De liefde voor natuur staat binnen de herfst/winter collectie van 2019 centraal. De blauwe tinten van de winter gaan op met een vleugje glitter en verschillende tinten groen worden gecombineerd met warme kleuren als rood en roze. De collectie kent dit jaar veel nieuwe twisten van kleuren.
Dit bericht heeft 0 reacties