Adidas tilt winkelen naar een hoger niveau met ‘meest digitale winkel ooit’
Sportmerk Adidas heeft volgens het persbericht de ‘meest digitale Adidas winkel ooit’ geopend in Londen. In de winkel zijn meer dan honderd digitale ‘touchpoints’ te vinden, waaronder interactieve spiegels in de paskamers en led-schermen die van ‘sfeer en doeleinde’ kunnen veranderen door middel van een knop.
Roland Auschel, directielid van Adidas, geeft aan dat de winkel aan Oxford Street de ‘meest digitale retail ervaring’ van het merk ooit heeft. “Met onze nieuwe Adidas LDN winkel hebben we een ongeëvenaarde ervaring voor onze klanten gemaakt, onze meest digitale winkel ooit, een hub van creativiteit en innovatie voor de stad en de beste uitdrukking van ons merk allemaal in een geweldige locatie.”
Klanten kunnen via de app de ‘bring it to me’-functie gebruiken om items in de winkel te vinden. Zo kun je het product scannen om vervolgens de voorraad te checken, een maat aan te vragen en uiteindelijk af te rekenen. Daarnaast kunnen klanten reminders in de app noteren voor releases van sneakers door middel van de ‘Hype Wall’ op de begane grond van de winkel. Via de interactieve spiegels in de paskamers kunnen klanten zelfs een verzoek voor een andere maat indienen zonder de paskamer te verlaten. Ook kunnen klanten een afspraak maken om hun sneakers schoon te laten maken, producten uitproberen in het Running lab en artikelen passen met advies van experts. Zit de maat van de kleding er voor jou niet tussen? Geen zorgen, dan kun je bij kleermakers in de winkels de items op maat laten maken.
Website Adidas: www.adidas.nl
Dit bericht heeft 0 reacties