Floris van Bommel pakt uit met grootste campagnebereik ooit

Afgelopen seizoenen heeft Floris van Bommel stevig doorgewerkt aan verdere professionalisering van de damescollectie. Het resultaat wordt dit voorjaar bij de consument onder de aandacht gebracht met de grootste campagne ooit voor Van Bommel: de inzet van vier landelijke outdoor netwerken en advertenties in LINDA magazine.

Floris heeft het campagnebeeld voor voorjaar 2018 in een nieuw jasje gestoken. De schoenen worden tentoongesteld met een ooievaar en twee tropische vogels. “Met veel geduld en wat zangzaad heeft dit twee stijlvolle, een tikkeltje eigenwijze en vooral zeer herkenbare beelden opgeleverd”, aldus het bedrijf. Van Bommel toont het campagnebeeld op meer dan 4000 outdoorvlakken langs snelwegen, bij tankstations en op vliegvelden. Daarnaast plaatst het merk twee advertenties in damesblad LINDA magazine. Van Bommel: “In de maanden februari tot en met april kan niemand om de, zich snel ontwikkelende, damescollectie heen.”

De damescollectie van Floris van Bommel is vijf seizoenen geleden compleet op de schop gegaan met nieuwe designers, marketing, verpakking, een showroom en vertegenwoordigster Marieke Kronenburg. Inmiddels zijn er forse springen gemaakt met het merk, zo vertelt Marieke Kronenburg in de eerste editie van the right SIZE. “We worden alleen maar groter”, zegt Kronenburg. “Voor dit seizoen is een totaalplaatje neergezet. Zowel in dressed als in casual en sport bieden we basismodellen en hoogmodische ontwerpen. Daarmee is ook de synergie tussen de dames- en herencollecties terug.” Het merk verhuist vanaf het seizoen zomer 2019 naar een grotere showroom in C.A.S.T.

Meer lezen over de plannen van Floris van Bommel women? In de eerste editie van the right SIZE vind je een uitgebreid interview met Marieke Kronenburg. Abonneren op the right SIZE kan hier.