HR Medewerker – Nelson


De functie & belangrijkste taken
Als HR Medewerker maak je onderdeel uit van een klein energiek team in een informeel en ambitieus bedrijf, waardoor je de ruimte krijgt om mee te denken in en vorm te geven aan de verdere professionalisering van HR.

In deze functie voer en beheer je uiteraard de personeelsadministratie en zorg je voor tijdige rapportages. Je ziet toe op de juiste toepassing van CAO en HR beleid en bent het eerste aanspreekpunt voor onze filialen op het gebied van alle HR gerelateerde vraagstukken zoals werving, selectie, verzuim, opleiding/ontwikkeling en personeelsmutaties.

Om het administratieve werk in de toekomst tot een minimum te beperken, zijn we een project gestart waarin het automatiseren van processen en het uitrollen van ESS en MSS centraal staat. Daarnaast ondersteun je de HR Manager bij diverse werkzaamheden en participeer je in diverse HR gerelateerde projecten.

Profiel:
Je beschikt over HBO werk- en denkniveau en enige werkervaring in de richting HRM / P&O;
Je hebt een uitstekende beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift;
Je hebt actuele kennis van wet-, en regelgeving;
Je werkt zowel graag zelfstandig als in een team;
Je bent oplossingsgericht, procesmatig sterk en werkt gestructureerd;
Je hebt een open, energieke persoonlijkheid en een prettige communicatiestijl;
Kennis van en ervaring met Profit HRM & Payroll (AFAS) is een pré.

Nelson biedt:
Een hele mooie afwisselende, uitdagende (starters)functie!Een prettige werkomgeving in een informeel en ambitieus bedrijf, waar ondernemerschap centraal staat. Het nemen van eigen verantwoordelijkheid, eigen inbreng en een grote mate van zelfstandigheid worden verwacht. Je krijgt de kans met eigen ideeën een belangrijke bijdrage te leveren aan de groeidoelstelling van de organisatie. Een uitdagende functie, met daarbij een passend salaris en goede secundaire arbeidsvoorwaarden.