ShoeRevolution opent pop-up showroom in C.A.S.T.

ShoeRevolution betrekt vanaf 5 februari een pop-up showroom in C.A.S.T. in Nieuwegein. Vanuit het schoenencentrum denkt agent Björn Smit en klanten sneller en efficiënter van dienst te kunnen zijn. 

Wijziging merkenpakket

ShoeRevolution bestaat nu drie jaar en voert de labels  Bo-Bell, SixtySeven, Bearpaw en Giulia. Onlangs maakte Smit bekend de samenwerking met COM, Pinto Di Blu en Ninni Vi als agent te beëindigen. “De markt verandert snel door de opkomst van internetverkoop, social media en consumenten die trends sneller oppakken en weer laten gaan. Om op deze markt te anticiperen wil ik merken aanbieden die met deze markt mee kunnen bewegen”, zei Smit eerder over zijn keus.

Nalevering binnen 48 uur

Zo kunnen schoenen van Bo-Bell in het seizoen snel worden nageleverd en brengt SixtySeven in ieder geval vier collecties per jaar op de markt. Ook Giulia, een nieuw merk in de portefeuille van ShoeRevolution, gaat slim om met de veranderende markt. Dit merk biedt één model pump in dertig verschillende kleuren. Klanten ontvangen bij aankoop een aantal series van de schoenen en een display waarop ze de schoenen kunnen presenteren. De kleuren die ze niet op voorraad hebben, maar waar een consument in geïnteresseerd is kunnen worden besteld vanuit de algemene voorraad. Deze pump wordt dan binnen 48 uur bij de klant of consument thuis geleverd.

Showroom in C.A.S.T.

Vanaf 5 februari zal ShoeRevolution in C.A.S.T. over een pop-up showroom beschikken. Smit: “Het aantal klanten dat ik in de laatste tijd heb opgebouwd, wordt steeds groter. Het afgelopen seizoen merkte ik dat ik niet flexibel genoeg meer was. Ik hoop door de pop-up te openen efficiënter te kunnen werken en klanten sneller te kunnen helpen op de meest uiteenlopende vlakken.” De uitstraling van de showroom wordt er één met een multibrand omgeving. Alle vier de merken worden gepresenteerd volgens het eigen concept. “We hebben het echter zo uitgewerkt dat het een mooi geheel gaat worden.”