Dr. Martens versterkt team in Nederland met Tanja de Wolf

Tanja de Wolf is op 1 november aangetreden als Accountmanager bij Dr. Martens. In haar nieuwe rol zal De Wolf voornamelijk het contact met zelfstandige winkeliers op zich nemen.  Rafshan Amir, manager voor de Benelux, blijft verantwoordelijk voor de key accounts.

“We komen uit een heel goed winterseizoen, wat nog steeds gaande is en we verwachten nog meer animo voor het merk”, stelt Amir tegenover the right SIZE. “Tanja en ik verdelen niet zozeer de rayon, maar het klantenbestand.” Dr. Martens heeft in Nederland meer dan 140 accounts, waarvan De Wolf er zo’n 100 op zich zal nemen. Afgaande op de populariteit van het merk verwacht Amir dat het klantenbestand van Dr. Martens de komende tijd blijft groeien. “We gaan wel uitbreiden, maar er wordt secuur gekeken naar wie er bij ons past. We hebben een merk dat in het midden- tot hoogsegment beweegt. Daarin willen we blijven.”

Van Rucanor naar Dr. Martens

De Wolf rondde de TMO Fashion Business School af en was daarna werkzaam als Accountmanager bij Rucanor. “Na een paar jaar wilde ik toch terug naar fashion, het liefst bij een internationaal groot merk. Dr. Martens sluit hier perfect bij aan.”