ECCO voor derde keer sponsor van The Voice of Holland


ECCO sponsort voor het derde jaar op rij The Voice of Holland. De afgelopen twee jaar stond de ECCO Soft 7 sneaker in de spotlight. Aankomend seizoen licht het merk de COOL 2.0 uit.

Op 20 oktober start bij RTL 4 het achtste seizoen van The Voice of Holland, waarin wordt gezocht naar het beste muzikale talent van Nederland. De ECCO schoenen zijn rondom de reclameblokken te zien in een 5-seconden durend filmpje, waarin een aantal kleuren van de COOL 2.0 worden uitgelicht.

Samenwerking goed voor de doorverkoop

ECCO stelt dat de samenwerking met The Voice of Holland de afgelopen jaren zeer positief werd ontvangen bij klanten van het merk. “Het is een goede stimulans van de doorverkoop gebleken”, aldus ECCO in een persbericht. Het schoenmerk verwacht een succesvol verkoopseizoen van de COOL 2.0 modellen. Opvallend aan de schoen is dat deze is voorzien van een eigen ‘koelsysteem’, bestaande uit een reeks buisjes in de tussenzool om de voeten fris te houden. De ECCO COOL 2.0 is waterdicht en heeft een leren bovenwerk.