Van Arendonk Schoenen geeft winkel voor een dag weg

Van Arendonk Schoenen geeft een klant een dag lang de leiding over een van de winkels. De winst die tijdens die dag wordt gedraaid, gaat naar de LINDA.foundation

Met de Arendonk Schoenenwinkel Takeover wil de schoenenketen zijn 50-jarig bestaan vieren en de LINDA.foundation ondersteunen. De foundation steunt kinderen die in Nederland in armoede opgroeien. De winst van de winkel gaat naar het goede doel. De schoenenretailer belooft garant te staan voor de eerste 2.500 euro.”We willen dit geluksmoment zoveel mogelijk met anderen delen. 1 op de 9 kinderen in Nederland groeit op in armoede. Voor hen is een nieuw paar schoenen geen haalbare kaart. Daar willen we samen met de LINDA.foundation verandering in brengen”, schrijft de retailer op haar website.

Klanten die kans willen maken moeten een videopitch op social media plaatsen. De winnaar wordt tijdens de kerstdagen bekend gemaakt. De winnaar van de takeover mag met vier vrienden of vriendinnen de gehele dag in de winkel werken. Dat gebeurt op vrijwillige basis. Aan het einde van de dag ontvangen de prijswinnaars een paar schoenen.

Acties in het kader van 50-jarig bestaan

Van Arendonk viert het jubileum vijftig dagen lang met verschillende acties. Zo betalen klanten gedurende deze periode geen verzendkosten. Daarnaast maken consumenten kans op waardebonnen of krijgen ze op sommige dagen een gratis product bij hun aankoop.